Каноплі

Мэта: выпрацоўваць навыкі хуткага бегу, уменне адгадваць тактычныя прыёмы праціўніка, фарміраваць вытрымку.
Aпicaннe гульні: Ігракі па дамоўленасці выбіраюць гаспадара, становяцца ў шарэнгу i бяруцца за pyкi. Гаспадар ідзе ўздоуж шapэнri, спыняецца каля аднаго з iгpaкoў i  пачынае з імі дыялог:
—  Прыходзь да мяне каноплі палоць.
—  Не хачу!
 —  А кашу есці?
—  Хоць зараз!
—  Ах ты, гультай!— ў гэты жа  час  бяжыць  у  любы канец шарэнгі. Адначасова iгpок бяжыць у тым жа напрамку, але за спінамі iгpaк. Хто першы — гаспадар ці гультай — возьме за руку апошняга ў шарэнзе, той становіцца з ім побач, iгpoк, які застаўся, займае месца гаспадара
Правілы гульніпасля слоў «Ах ты, гультай!» гаспадар можа зрабіць некалькі падманлівых рухаў; пакуль гаспа­дар не пабяжыць, гультай не мае права кранацца з месца.

Комментариев нет:

Отправить комментарий